Financiële administratie

Een goede financiële administratie is de basis van het gezond houden van uw onderneming. 

Zo blijft u een helder overzicht en inzicht houden over hoe uw onderneming ervoor staat.

 

Wij hebben ervaring en vakkennis in huis om uw administratie volledig of een deel daarvan te verzorgen. Voor de verwerking van de administraties van onze klanten, maken wij gebruik van Exact Online, waarbij verschillende vormen van samenwerking mogelijk zijn. Zelf boeken, gebruik maken van de app of alleen mailen, alles is mogelijk!

 

Denk hierbij aan het verwerken van uw inkoop- en verkoopfacturen (evt. digitaal aangeleverd), het inlezen van uw bankafschriften en het opstellen van uw BTW aangifte. Vanuit daar kunnen wij voor u de jaarrekening samenstellen en de fiscale aangiften indienen.

 

Natuurlijk kunt u ervoor kiezen een deel van uw administratie zelf te blijven doen onder onze begeleiding. 

Stel ons in een kennismakingsgesprek op de hoogte van uw wensen en dan kijken wij samen met u naar de mogelijkheden.