Wij zijn een administratie kantoor dat een breed scala aan diensten verleend.
Heeft u vragen of wilt u helder advies, wij ondersteunen u!
Ons kantoor is gevestigd aan de Dotterbloemstraat 25 C op het bedrijventerrein "Schiebroek Rotterdam".
Wij werken met een hecht team en zijn daardoor in staat u de juiste persoonlijke aandacht te geven.
Onze klanten bedienen we met veel plezier en enthousiasme voornamelijk in regio Rotterdam, Lansingerland, Pijnacker-Nootdorp, Zoetermeer en Delft. Maar door de verregaande automatisering is afstand van steeds minder belang en daardoor groeit ook het aantal klanten op grotere afstand.
Mijn naam is Feike de Vries en ik ben sinds 2009 betrokken bij de onderneming. Voor die tijd ben ik werkzaam geweest bij een investeringsbank en bij een accountantskantoor. Tijdens de periode bij het accountantskantoor heb ik mijn opleiding tot Registeraccountant afgerond.
Als directeur van Administratie & Finance Rotterdam ben ik verantwoordelijk voor de administratieve dienstverlening en advisering aan onze klanten. Mijn ogen gaan glinsteren van een strategisch vraagstuk, herstructurering en overnames van een onderneming, maar ook van mijn gezin en voetbal.
Mijn naam is Annemarie de Vries en sinds 2017 ben ik werkzaam bij de onderneming.
Eerst vanaf de Laan op Zuid en sinds begin 2018, onder de naam
Administratie & Finance Rotterdam, vanaf de Dotterbloemstraat.
Als mede-eigenaar van Administratie & Finance Rotterdam houd ik mij voornamelijk bezig met de loonadministraties van onze klanten. Ik verzorg de contracten, loonstroken, loonaangiften en de pensioenaangiften. Ik ben graag dienstverlenend bezig en houd van goed en nauw contact met de klanten.
Buiten het werk om hou ik van reizen, creatief bezig zijn, boksen en van mijn man en drie kinderen.
Hoi, ik ben Margot van Wietingen. In 2011 ben ik begonnen met het werken bij een administratiekantoor voor het MKB.
Sinds 2019 ben ik werkzaam bij Administratie & Finance Rotterdam, waar ik mijn kennis en vaardigheden verder heb kunnen ontwikkelen.
Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het opstellen en indienen van
BTW, IB en VpB aangiftes. Ook ondersteun ik bij het opstellen van jaarrekeningen.
Het meeste plezier in mijn werk haal ik uit het inboeken van administraties met (kerst) muziek aan.
Ik ben Angela van Teeffelen en ik werk al ruim 25 jaar in de financiële dienstverlening en sinds 1 januari 2022 bij Administratie & Finance Rotterdam.
Mijn werkzaamheden zijn het verwerken van administraties en het opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiftes.
Door de diversiteit aan klanten is het werk altijd boeiend en het houd je scherp.
Naast mijn werk hou ik van koken, reizen, wandelen en fietsen.